مجله گردشگری نابرو، دانستی‌هایی سفر از زبان گردشگران

سفر یکی از سبک‌های جذاب زندگی است و گردشگرها از خوش‌شانس‌ترین افرادی هستند که می‌توانند معنای لذت زندگی را درک کنند. صنعت گردشگری امروزه رشد بسیاری داشته و تمام این پیشرفت‌ها سبب شده تا سفر رفتن تا حدودی راحت‌تر از قبل شود. یکی از این دستاوردها معرفی مقصدهای گردشگری در محیط آنلاین است که سبب می‌شود اطلاعات جامع‌تری از مقصد پیش از حرکت داشته باشیم. مجله گردشگری نابرو یکی از منابع مفید برای کسب اطلاعات در مورد مقاصد داخلی کشور است.

اگر اهل ایران‌گردی هستید و نیاز به اطلاعات جامع و واقعی از شهرها و روستاهای ایران دارید، سایت راهنمای گردشگری نابرو می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. از جاهای دیدنی جنوب ایران، طبیعت بکر شمال و از ناگفته‌های شرق و غرب ایران می‌توانید در این مجله بخوانید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

درباره مجله گردشگری نابرو بیشتر بدانیم

وقتی وارد سایت مجله گردشگری نابرو می‌شوید، صفحه‌ای از عکس‌های رنگارنگ و تیترهای ریز و درشت پیش روی شما قرار می‌گیرد که هرکدام شما را به یک مطلب خواندنی و جذاب هدایت می‌کند. تنوع اقلیمی این مطالب بسیار است و می‌توانید هم‌زمان تیتر یک مطلب از جنوبی‌ترین نقطه کشور را کنار مطلبی از مناطق کوهستانی غرب ببینید.

مجله گردشگری نابرو در تمام نقاط ایران تمرکز کرده و هیچ استانی را از قلم نینداخته است. بالای صفحه سایت نابرو می‌توانید دسته‌بندی‌های مطالب را ببینید. این کتگوری‌ها شامل طبیعت‌گردی، خیابان‌گردی، بازارگردی، ماجراجویی، آیین و زیارت، تاریخ و تمدن، فرهنگ و هنر و شکم‌گردی است. می‌توانید وارد هرکدام از این کتگوری‌ها شوید و از زاویه جدید این دسته‌بندی‌ها به مناطق گردشگری ایران نگاه کنید.

از اهداف بلند مدت و مهم راه‌اندازی مجله گردشگری نابرو، تبدیل شدن آن به یک سایت جامع گردشگری داخلی بوده است. به نحوی که هیچ شهر و روستایی در ایران وجود نداشته باشد که جستجوی آن در نابرو بی‌نتیجه بماند. برای رسیدن به این هدف بزرگ، مجله گردشگری نابرو از یک قانون مهم تبعیت کرده و همین قانون سبب تمایز آن با دیگر سایت‌های گردشگری شده است.

ویژگی مهم سایت نابرو

قانون مهم سایت نابرو که آن را از دیگر مجله‎‌های گردشگری متمایز می‌کند، نوشته شدن سفرنامه‌ها به دست گردشگران است. به‌طور مثال وقتی قرار است در مورد روستای لاویج مازندران مطلبی را در نابرو بخوانید، شما تجربه‌های واقعی یک گردشگر را می‌خوانید که به این روستا سفر کرده و از گوشه‌وکنار آن با خبر است. این گردشگر از جاذبه‌های روستا، مسیر دسترسی، فرهنگ مردم این خطه، خوراکی و غذاهای آن، سوغات و... برای شما می‌گوید و مهم‌تر از همه شما را بر اساس تجربه‌های خود راهنمایی می‌کند.

استفاده از گردشگران واقعی به‌عنوان نویسنده در نابرو، سبب شده علاوه‌بر حقیقی بودن مطلب‌ها، کتگوری این مجله گردشگری روزبه‌روز کامل‌تر شود و در مورد جاهایی از ایران برای شما بگوییم که کمتر سایتی به آن پرداخته است. در واقع مجله گردشگری نابرو تیم بزرگی از نویسندگان اهل سفر است که در سرتاسر ایران قرار گرفته‌اند. این گردشگران که قلم نوشتن هم دارند، از طبیعت‌گردی، کافه‌نشینی، ماجراجویی در جاذبه‌های تاریخ، بازارگردی، بهترین رستوران‌های مقصد، جذابیت‌های فرهنگ و اقلیم و... برای شما می‌گویند.

همچنین این نویسندگان علاوه‌بر تجربه‌های سفر، به سراغ جاذبه‌های شهر یا روستای سکونت خود نیز می‌روند و اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان سایت قرار می‌دهند.

بنابراین شما با خواندن مطالب نابرو، پیش از سفر از دانستنی‌ها و ناگفته‌های مقصد با خبر هستید. در مجله گردشگری نابرو می‌توانید به جای مطالب خام و تکراری اینترنتی، به تجربه‌های واقعی یک گردشگر دسترسی داشته باشید. مجموعه عکسی که در هر مطلب وجود دارد، دید کاملی را در مورد مقصد مورد نظرتان به شما می‌دهد و سفرنامه نابرو را کامل می‌کند.

جاهای دیدنی جنوب ایران را در نابرو بخوانید

همان‌طور که گفتیم نابرو روی تمام نقاط گردشگری ایران تمرکز کرده و هر مختصات جغیرافیایی را پوشش داده است. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید به یک منبع مفید در مورد جاهای دیدنی جنوب ایران دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ مجله گردشگری نابرو بروید. در مورد بیشتر جاذبه‌های گردشگری این خطه از ایران، سفرنامه‌های ناب و کارآمدی در نابرو وجود دارد و هر روز به تعداد  آن‌‌ها افزوده می‌شود. بنابراین در مجله گردشگری نابرو می‌توانید به فهرست کاملی از جاهای دیدنی جنوب ایران دسترسی داشته باشید و همراه با گردشگران نابرو به هرکدام از این جاذبه‌ها سفر کنید.

تنوع جاهای دیدنی جنوب ایران در نابرو

در مجله گردشگری نابرو می‌توانید هرکدام از جاهای دیدنی جنوب ایران را جستجو کنید تا با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، تفریحی و... هر مقصد آشنا شوید و در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های آن بیشتر بدانید. در نابرو از دیدنی‌های جزیزه هرمز می‌گوییم و از ساحل فرش تا قلعه پرتغالی‌ها در این جزیزه سرخ گشت می‌زنیم. از جاهای دیدنی جزیره قشم و کیش عکس‌ها و مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. به سراغ غذاهای خاص جنوبی می‌رویم و از فرهنگ زیبای این مناطق نیز غافل نمی‌شویم.

به بوشهر و بندر سیراف سفر می‌کنیم و سری هم به چابهار می‌زنیم. سراغ زاهدان می‌رویم، در بندر جاسک هرمزگان می‌گردیم. بندرعباس و آبادان را هم از قلم نینداخته‌ایم و از هرکدام برایتان گفتنی‌های بسیاری داریم.

در مجله گردشگری نابرو می‌توانید بهترین سواحل خلیج فارس را بشناسید و درمورد جزیره‌های کوچک و بزرگ آن بخوانید. درباره جاذبه‌های اهواز، جاهای دیدنی دزفول، بندر ماهشهر و هر نقطه از جنوب ایران می‌توانید در این مجله گردشگری بخوانید، ببینید و بیشتر بدانید.

با مجله گردشگری نابرو همسفر شوید

برای سفرهای داخلی تیم نابرو کنار شما هستند و مفیدترین اطلاعات را درباره هر مقصد در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه‌بر جاهای دیدنی جنوب ایران، در مجله گردشگری نابرو می‌توانید از جاذبه‌های شمالی کشور نیز مطالب مفیدی بخوانید. گردشگران نابرو از غرب تا جنوب غربی حاشیه زاگرس را سفر کرده‌اند و گفتنی‌ها برای شما دارند. آن‌ها به شهر و روستای مناطق شرقی نیز رفته‌اند و همچنین مطالبی را از تجربه‌های ناب خود در مورد سفر به مناطق کویری و مرکزی ایران در مجله داده‌اند.

مجله گردشگری نابرو با همراهی تیم بزرگ نویسندگان خود و با کمک شما عاشقان سفر، صنعت گردشگری داخلی را زنده کرده است. نابرو امیدوار است که روزبه‌روز پربارتر از قبل شود و تمام نقاط گردشگری ایران را پوشش دهد. ما یک راهنمای آنلاین سفرهای داخلی هستیم که برای کامل و جامع بودن تلاش می‌کنیم. با ما عاشق ایران‌گردی خواهید شد.